پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت دستگاه اکستروژن تک پیچ چیست؟

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
دستگاه اکستروژن تک پیچ چیست؟
آخرین اخبار شرکت دستگاه اکستروژن تک پیچ چیست؟

پیچ اکسترودر تک پیچ از شفتی تشکیل شده است که واحدهای پیچ سازه های مختلف را به هم متصل می کند.کل پیچ از سه بخش تشکیل شده است: بخش تغذیه، بخش خمیر و بخش همگن سازی مذاب.پس از اینکه مواد از درگاه تغذیه وارد بشکه شد، فرآیند انتقال جامد، ذوب و همگن شدن در پیچ را طی می کند که مواد را از حالت شل به خمیر پلاستیکی پیوسته تبدیل می کند.

در حفره اکستروژن تک پیچ در مواد اساسا از نزدیک در اطراف پیچ، یک تسمه پیوسته مارپیچی، چرخش پیچ مواد در امتداد مارپیچ مانند یک مهره به جلو حرکت می کند، اما زمانی که اصطکاک بین مواد و پیچ بیشتر است. نسبت به اصطکاک بین مواد و بشکه، مواد دارای چرخش مشترک با پیچ خواهند بود که نمی تواند به اکستروژن رو به جلو مواد و نقش انتقال دست یابد.هنگامی که رطوبت و روغن مواد بیشتر باشد، این روند آشکارتر است.برای جلوگیری از این مشکلات، اکثر دستگاه های پف کننده اکستروژن تک پیچ در حال حاضر از تقسیم بندی، تک پیچ، دو پیچ، حلقه فشار و حلقه پینچ ترکیبی از پیچ و بشکه شکاف دار دیواره داخلی برای انطباق با شرایط متغیر مواد در حفره استفاده می کنند.

ساختار دستگاه پف کننده اکستروژن تک پیچ نسبتا ساده است، قیمت نسبتاً پایین است، توسعه اولیه آن، فناوری نسبتا بالغ، تجهیزات پایدار، در تولید خوراک آبزیان پف کرده به عنوان تجهیزات اصلی دارای سابقه بیش از 40 سال است، به طور گسترده استفاده می شود. در ماهی تیلاپیا، گربه ماهی، ماهی کپور علفزار، کپور و سایر تولید خوراک ماهی بالغ کم پروتئین.علاوه بر این، در غذای ماهی مخلوط حوضچه و سایر تولیدات خوراک کم عیار، دستگاه پف کردن اکستروژن تک پیچ دارای مزایای آشکاری است، مواد اولیه آن نیازی به عبور از پودر فوق العاده ندارد و هزینه های سرمایه گذاری تجهیزات برای بهبود تولید را تا حد زیادی کاهش می دهد. بهره وری.

آخرین اخبار شرکت دستگاه اکستروژن تک پیچ چیست؟  0

میخانه زمان : 2022-11-22 11:34:17 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Tianjin Mikim Technique Co., Ltd.

تماس با شخص: Fiona

تلفن: 86 19913726068

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)