پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت مزیت گلوله خوراک ماهی اکسترودر

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
مزیت گلوله خوراک ماهی اکسترودر
آخرین اخبار شرکت مزیت گلوله خوراک ماهی اکسترودر

با توجه به ویژگی های تغذیه آبزیان مختلف مانند حیوانات اعماق دریا مانند خرچنگ های رودخانه ای، آنها به یافتن غذا در ته آب عادت دارند و روش تغذیه آهسته تری را در پیش می گیرند، به طوری که گلوله های خوراک مورد نیاز نباید خیلی سفت شوند. و خیلی قوی است و خوراک باید به حداقل برسد.تلفات ناشی از ذرات ریز در هنگام گاز گرفتن.از این منظر، خوراک پف کرده مناسب تر است: خوراک پف کرده و دانه بندی شده به راحتی جذب و نرم می شود، برای علوفه جویی مناسب است و همچنین می تواند از دست دادن زباله های تولید شده در طول جست و جو، کاهش ضایعات خوراک و آلودگی آب را کاهش دهد.علاوه بر این، خوراک منبسط شده دارای مقاومت طولانی در برابر آب و درجه بالایی از رسیدن است.اکسترودرهای مرطوب دو پیچ معمولاً برای تولید خوراک منبسط شده استفاده می شوند.عوامل زیادی بر انبساط مواد تأثیر می‌گذارند، اما عمدتاً به شرایط کوئنچ و تمپر، شرایط عملکرد اکسترودر و خواص مواد مربوط می‌شوند.تغییر شرایط اکستروژن می تواند بالا بردن خوراک اکسترود شده را کنترل کند.

آخرین اخبار شرکت مزیت گلوله خوراک ماهی اکسترودر  0

1. خوش طعم بودن خوراک بهبود یافته است.پس از پف كردن مواد غذايي، طعم آن افزايش يافته، خوش طعمي آن بهبود مي يابد و مي توان اشتهاي حيوان را تحريك كرد.

2. قابلیت هضم خوراک افزایش می یابد.پس از انبساط خوراک، ساختار زنجیره بلند یک ماده آلی مانند پروتئین یا چربی به ساختار زنجیره کوتاه تبدیل می‌شود تا قابلیت هضم بیشتری پیدا کند.

3. می تواند کیفیت خوراک را بهبود بخشد.از آنجایی که پروتئین با ماتریکس نشاسته ترکیب می شود، از دست دادن آن در هنگام تغذیه آسان نیست.

4. پف کردن خوراک، اساساً کاهش محتوای باکتری ها، کپک ها و قارچ ها در مواد خام، بهبود کیفیت بهداشتی خوراک، تهیه خوراک استریل و بالغ برای حیوان و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری در حیوان و کاهش داروهای مختلفمقدار اضافه مواد تشکیل دهنده

میخانه زمان : 2022-01-19 21:35:28 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Tianjin Mikim Technique Co., Ltd.

تماس با شخص: Fiona

تلفن: 86 19913726068

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)